תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות מחולל שינוי דרמטי באופן שבו ארגונים מנהלים מידע אישי. הכנס מציע הזדמנות ייחודית להבין בעזרת מומחים ומשפטנים, את השינויים, להיערך אליהם ולהבטיח עמידה בדרישות החוק החדשות.

מהפכת הפרטיות בישראל: תיקון 13 והשלכותיו מרחיקות הלכת על עסקים image
תיקון 13 מציב דרישות חדשות ומחמירות בתחום הגנת הפרטיות. הכנס יספק מידע מקיף על השינויים הרגולטוריים, כולל חובות דיווח חדשות, הגדרות מורחבות של מידע רגיש, וחובת מינוי ממונה הגנת פרטיות. הבנה מעמיקה של שהשינויים, חיונית למניעת סיכונים משפטיים ופיננסיים.


הכשרה מקצועית ועדכנית:
הכנס מציע הזדמנות ייחודית לקבל הכשרה מקצועית מהמומחים המובילים בתחום. המשתתפים יקבלו כלים פרקטיים ליישום הדרישות החדשות, כולל אסטרטגיות לניהול סיכונים, שיטות לאבטחת מידע ודרכים להטמעת תרבות של הגנת פרטיות בארגון.


נטוורקינג והחלפת ידע:
הכנס מהווה פלטפורמה מצוינת ליצירת קשרים מקצועיים, החלפת רעיונות ולמידה מניסיונם של ארגונים אחרים. זוהי הזדמנות לדון באתגרים משותפים ולגבש פתרונות יצירתיים להתמודדות עם דרישות החוק החדשות.


שליחת נציגים לכנס היא השקעה חכמה בעתיד הארגון. היא תבטיח שהחברה שלכם תהיה מוכנה ומצוידת להתמודד עם האתגרים החדשים בתחום הגנת הפרטיות, תוך מזעור סיכונים ומקסום הזדמנויות עסקיות בעידן הדיגיטלי החדש.


הכנס ייערך ביום ב' – 18/11/24
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם, ובנוסף הנחה מיוחדת לנרשמים נוספים מאותו הארגון!

ההשתתפות בכנס כוללת תיק ועידה, חומר מקצועי ומצגות, ארוחות שף (בוקר וצהרים) במסעדת המלון, אספרסו בר, הפסקות נטוורקינג עם עמיתים מארגונים מובילים, שי אישי, תעודה מהודרת ועוד.

הצטרפו אלינו ובואו לקחת חלק בשיח המעצב מחדש את הגנת המידע והפרטיות בישראל.

לרישום מקוון - הקליקו כאן


תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות: מהפכה רגולטורית שמשנה את כללי המשחק לארגונים בישראל


תיקון 13, שאושר באוגוסט 2024, מסמן מהפכה בהגנה על פרטיות בישראל ומתאים את הרגולציה המקומית לסטנדרטים בינלאומיים. הכנס ידון בנושאים הקריטיים ובאחריות של מקבלי החלטות, דירקטורים, מנכ"לים, CISO's ומנהלי מערכות מידע, ממוני הגנת הפרטיות, יועצים משפטיים, עורכי דין, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי כספים, ואחרים להבין ולהיערך לשינויים המשמעותיים בתחום הגנת הפרטיות בישראל.

השתתפות בכנס היא צעד הכרחי עבור כל ארגון המחזיק במידע אישי ותסייע בהיערכות מוקדמת ואפקטיבית לעידן החדש של הגנת הפרטיות בישראל.


הכנס יתמקד בהשלכות המרכזיות של התיקון, בהם:
1. ניהול סיכונים טכנולוגיים מתקדם
2. הגברת האכיפה והעונשים על הפרות
3. התמודדות עם אירועי אבטחת מידע הולכים וגוברים
4. זיהוי וניהול רמות אבטחה שונות במאגרי מידע
5. יישום חובות רגולטוריות חדשות בהתאם לרמת האבטחה הנדרשת


הכנס יספק בעזרת מומחים, כלים מעשיים וידע חיוני להתאמת הארגון לדרישות החדשות, תוך מזעור סיכונים משפטיים ופיננסיים. זוהי הזדמנות ייחודית ללמוד ממומחים מובילים, להחליף ידע עם עמיתים ולהבטיח את עמידת הארגון בסטנדרטים החדשים של הגנת הפרטיות.




  • בינה מלאכותית ופרטיות: ניווט בין אתגרים והזדמנויות תחת תיקון 13
  • מהפכת הפרטיות: כיצד תיקון 13 משנה את כללי המשחק בניהול מידע. מדריך הישרדות לארגונים
  • מבט מבפנים: הרשות להגנת הפרטיות חושפת את אסטרטגיית האכיפה בעידן תיקון 13
  • DPO: השומר החדש של הפרטיות - מדריך מקיף להטמעה מוצלחת של ממונה הגנת הפרטיות בארגון
  • אירועי סייבר תחת זכוכית מגדלת: אסטרטגיות חדשות ומשפטיות לניהול משברים בעידן תיקון 13
  • מפת הדרכים להצלחה: כלים, אסטרטגיות ופרקטיקה לממונה הגנת הפרטיות ליישום מוצלח של התפקיד




הכנס ריכז את מיטב המומחים וברי הסמכא בתחום:
  • עו"ד ורד זליכה, שותפה וראשת תחום סייבר ו- AI במשרד ליפא מאיר ושות'. בעברה ראשת תחום מדיניות בינלאומית ויוזמות בינלאומיות במערך הסייבר הלאומי, וכן היועצת המשפטית לתחום הסייבר בצה"ל
  • עו"ד דן חי, עומד בראש משרד דן חי ושות', מומחה לטכנולוגיה, פרטיות וסייבר. יו"ר הוועדה להגנת הפרטיות של לשכת עורכי הדין, מחבר הספרים ההגנה על הפרטיות בישראל, תורת המסר- בין דיוור ישיר ל'ספאם ועוד.
  • עו"ד ראובן אידלמן, מנהל מחלקת ייעוץ משפטי ואסדרה, רשות להגנת הפרטיות
  • עו"ד רונית קריספין, מומחית להגנת מידע ופרטיות, בעברה מנהלת הסיכונים של כל חדרי המחשב של אינטל בעולם, יועצת לסיכוני IT בכירה בפירמת הייעוץ E&Y וברשות להגנת הפרטיות. בעלים של Prive IT
  • עו"ד דנה זיגמן-בירנד, יועצת משפטית בחברת Critical Impact, חברה בוועדת הפרטיות של לשכת עורכי הדין, מלווה ומייעצת לחברות וארגונים בקומפליינס לפרטיות
  • ד"ר אמילי קויט, ממונה הגנת הפרטיות, AppsFlyer

אתם מוזמנים להצטרף אלינו כדי לקחת חלק פעיל בעיצוב המדיניות, הפרקטיקות והציות הארגוני לחוק הגנת הפרטיות. זו ההזדמנות שלכם להיות בחזית השינוי ולהבטיח את מוכנות הארגון שלכם לאתגרי המחר!!

לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן

הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי CTO, CIO, CISO, IT, מנהלי אבטחת מידע, יועצים משפטיים, עורכי דין, ממוני הגנת פרטיות, אדריכלי נתונים, מודיעין עסקי, מנהלי יחידות מחשוב ומערכות מידע, מנהלי ביטחון, מנהלי כספים וכל מי שהגנה על המידע והפרטיות בארגון הם חלק מתחום אחריותו.
 
מצפים להרשמתך!


בחן את עצמך: 
שאלון אבחון לעמידת הארגון בדרישות תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות 2024

הצוות הפדגוגי של המרכז הבינלאומי לכנסים בסיוע מומחי הכנס, ניסח עבורכם לקראת הכנס, שאלון לבחינת עמידת הארגון שלכם בחוקי הגנת המידע והפרטיות, המבוסס על תיקון מס' 13 לחוק הגנת הפרטיות בישראל 2024. 

השאלון מהווה כלי פנימי לבחינת עמידת הארגון בדרישות החוק, ומטרתו לעזור למנהלים להבין את רמת העמידה הנוכחית ולהצביע על תחומים בהם נדרש שיפור. בהצלחה!


לקבלת השאלון הקליקו כאן


רות ביידר גינסבורג, ז"ל, הייתה שופטת בית המשפט העליון של ארצות הברית (צילום: ויקיפדיה)

"הזכות לפרטיות היא אחת הזכויות החשובות ביותר של אדם חופשי. היא חיונית למימוש האוטונומיה של הפרט". 
רות ביידר גינסבורג