ממונה הגנת הפרטיות – מבט מקומי ובינלאומי

בהרצאה "ממונה הגנת הפרטיות - השקפה מקומית ובינלאומית", עו"ד דן אור-הוף, הבעלים והמייסד של "אור-הוף טכנולוגיות וקניין רוחני", מתייחס לביקוש העולמי הגובר לתפקידם של קציני הגנת הפרטיות (PPO) ב חברות.


בהרצאה "קצין הגנת הפרטיות - השקפה מקומית ובינלאומית", עו"ד דן אור-הוף, הבעלים והמייסד של "אור-הוף טכנולוגיות וקניין רוחני", מתייחס לביקוש העולמי הגובר לתפקידם של קציני הגנת הפרטיות (PPO) ב חברות. 

לפי סקרים שנערכו ברחבי העולם, תפקיד ה-PPO ביסס נוכחות חזקה בארצות הברית ובאיחוד האירופי והוא צובר אחיזה בעולם. לעומת זאת, ישראל נמצאת עדיין בשלבים מוקדמים של אימוץ עמדה זו, כאשר מספר קטן של חברות וגופים ממשלתיים מינו אנשי PPO.

 אור-הוף ידון בחשיבות הגוברת של תפקיד PPO לאור השינויים הצפויים בחוק והסיכון הגובר הכרוך בניהול מידע אישי. ההרצאה מספקת פרספקטיבה ייחודית על אופי עמדת PPO מנקודת מבט מקומית ובינלאומית כאחד. 

עם ניסיונו הרב בטכנולוגיות מידע, אינטרנט ותקשורת, קניין רוחני, פרטיות והגנת מידע, וכחבר במועצה הלאומית להגנת הפרטיות בייעוץ למשרד המשפטים בתחומי המשפט, המידע והטכנולוגיה, אור-הוף מציעה ניתוח עשיר ובעל ידע של תפקיד קריטי זה. 

המשתתפים בהרצאה זו יכולים לצפות לקבל הבנה מקיפה של התפקיד המתפתח של ממונה הגנת הפרטיות והדגש המוגבר על תפקיד זה בארץ ובעולם המתעדכן במהירות.


מרצה: עו"ד דן אור-חוף- בעלים ומייסד של "אור-חוף טכנולוגיות וקניין רוחני"
מתמחה בטכנולוגיות מידע, אינטרנט ותקשורת, קניין רוחני, פרטיות והגנה על מידע. מייצג חברות ישראליות ובינלאומיות בתחומי הטכנולוגיות, תקשורת, מדיה ופרסום, ועוד. . עו"ד אור-חוף חבר במועצה הלאומית להגנת הפרטיות ומייעץ למשרד המשפטים בתחומים של משפט, מידע וטכנולוגיה.


תוכנית הכנס